dimarts, 7 de maig del 2013

OPEN CORRÓ DE MUNT (7 ABRIL)



Diumenge,… 6:30 del matí,… sona el despertador i uffff, quina mandraaa!!!! Ens trobem a Can Aletes, i marxem cap a Corró!!! El dissabte ja havíem anat a provar el circuit, i vam quedar xops i enfangats, entre el fang que ja hi havia i la pedregada i pluja que ens va caure a mig circuit, vam quedar macos macos! Així que el diumenge arribem allà, escalfem una mica, alguns van a fer el circuit perquè no havien vingut el dissabte, i a pocs minuts per les 10h ja estem tots a punt per la sortida. Les fèmines som les habituals, la Núria, la Mar, l’Aleksandra, l’Eva i jo. Quan estem a punt de sortir, em giro per mirar els eco’s, que surten just darrera nostre al cap d’uns minuts, i penso: que guapos els ecos tots aquí a primera fila! Que no ens passi res si totes aquestes feres ens han de passar!
En fi, miro de no pensar-hi més, perquè ja m’hi he anat acostumant,... passo nervis per la sortida, i passo nervis al cap d’uns minuts per què ens han d’avançar els master 30, 40, juniors,.... etc, i són uns moments de molt estrès, i entre els esbufecs de tothom, i algun “pas pas paaaasss!!!!!”, algun “dretaaaaa”, algun “suuurrtt del migggg ” i algun “collons”, anem pedalant com podem.
Durant la primera volta, ens intercanviem posicions amb la Núria, que té problemes amb la cadena i després arrossega un arbust enganxat al canvi, i em poso a riure i vaig pujant per la pista. A partir de la segona volta la Núria apreta fort les dents i ja se m’escapa del tot, ja no la veig. Així que intento no afluixar, i aguantar les dues voltes. L’última es fa una mica llarga entre el fang, llocs tous on et quedaves molt clavat, i el trencacames constant. Al final, arribo tercera i molt contenta!! Felicitar a les meves companyes de curses, a la Mar que va com un avió i a la Núria que també va a topee! I vull felicitar també als meus companys d’equip Planas i Jaju pel podi, i a la resta que també esteu allà!
Fins la propera!