dimarts, 28 de maig del 2013

DIUMENGE 12 MAIG: COPONS

Ens trobem a la plaça de l'església d'Òdena l'Artur i jo mateix per anar a trobar-nos amb la resta de la colla a la rotonda de Montbui. Allà ens esperen en Ramon, Jero, Álex i Ivan per anar a Copons. Fa un bon dia però amb una mica de fresca. Decidim passar per la pista de darrera l'estadi atlètic en direcció a Can Cansadala per fer un parell de trialeres que en Ramon coneix. Fem una mica de vídeo però ningú cau ;)
Seguim en direcció a Copons pel Pont del Ganxo tot mullant-nos els peus, que amb la fresca que fa no resulta gens agradable. En arribar a Copons passem pel tradicional salt d'aigua per fer unes fotos abans d'esmorzar. A l'Artur una mica més i se li "caga" un colom al mig del plat! Abans de marxar l'Artur també ens dedica unes cabrioles.
Quan començàvem a enfilar la pujada per creuar cap al Pla de Rubió l'Álex té un seguit d'avaries en la cadena de la seva bici que ens fa aturar un parell de cops, tot combinat amb un radi trencat de la bici de l'Ivan que ha perforat el fons de llanta i obliga a posar càmera a la roda del darrera.
Després de passar una bona estona reparant avaries creuem finalment la carena per fer una bona baixada fins al Pla de Rubió. Continuem pel GR fins al llac dels ànecs de Jorba i, com que ja és una mica tard, decidim continuar fins a Igualada per carretera. Alguns es "piquen" amb uns ciclistes de carretera i, fins i tot, volen passar per sobre les rotondes davant mateix dels mossos! I no miro a ningú!
Abans d'arribar a Igualada l'Ivan es separa del grup sense dir res, això no es fa ;) i l'hem de trucar per comprovar que ha arribat bé a casa. Finalment l'Artur i jo arribem a Òdena amb un recorregut d'uns 42 Km i 576m de desnivell positiu.