dimecres, 19 d’octubre del 2011

ANBASO FALS 2011

Dimecres, 12 d’Octubre, toca córrer a la penúltima proba de l’Anbaso 2001 a Fals...6h del matí i sona el despertador...lo primer una bona dutxa d’aigua freda per espavilar-me i tot seguit preparar-me l’esmorzar per tindre els dipòsits ven plens...7:15h i ja estem tota la grupeta dels Eco’s al Canaletes, fem una coffee i cap a Fals...en trajecte del cotxe (aquesta vegada vaig sol) no faig més que reconèixer el circuit mentalment i amb moltes ganes de fer-ho bé, ja que els últims dies em trobava amb forces i molta motivació i si feia una bona cursa, encara podria optar al podi final del campionat...

Arribem a Fals i fa un fred que pela...ufff quin fred! Anem al control de firmes i cap a escalfar les cames...8:45h cap a la línia de sortida al que es va fer un petit acte de suport a Ramón Cabañés, un dels fundadors i responsables de l'Anbaso, que va patir un greu accident pedalant fa dues setmanes i ara  és troba recuperant-se favorablement de les seves lesions.

9:00h Ppiiii!!!!! Donen la sortida i intento col.locar-me en les posicions davanteres per no tindre cap ensurt, fan un parell de canvis de ritme i els puc aguantar, la cosa va bé i tinc moltes ganes de fer-ho bé...me l’haig de jugar i donar-ho tot, ja que tinc molt a guanyar i poc a perdre de cara a la general...Comencem a pujar “La bandera” i em poso davant del grupet de 4 corredors a marcar ritme...al fons es veia el trio que encapçalava la cursa, en G.Muñoz, Argelaguer i el Félix...coronem dalt de tot i porto enganxat al R.Carreras i comencem a fer la baixada al que em passa i em crida...Si anem parats!! Posa un bon ritme al que em poso a roda i fem un tàndem perfecte...traçant bé les trialeres i posant bon ritme a les pujades...sobre el Km 15 en Carreras pateix un tall al pneumàtic al que ha de parar a reparar i al que jo m’espanto ja que em quedaria sol i tenia por a que m’agafessin per darrera si es formaven grups...faig un canvi de xip poso plat i a tope...ho haig de provar! Al arribar al primer pas per meta (Km21) vaig aguantant la quarta posició i em trobo amb forces...pel darrera en Forn, Valls, Ruiz, Jaju i Isaac em trepitgen els talons i no puc despistar-me ni un segon, ja que de cara a la general em vindrien de “conya” aquests punts extres...

Encaro la segona part de la cursa, al que no era tant dura, però si exigent, ja que s’havia de traçar amb molta finura els corriols i no perdre la concentració en cap moment...tot va bé i les forces m’acompanyen, però... un  soroll estrany començo a notar a la roda del darrera...merda! Un radi trencat...els últims kms se'm van fer eterns i només tenia ganes d’arribar...últim km i ja em canvia la cara amb un somriure...això ja esta fet!! Total 4ta de la general i 2on M30 i molt content! Pel darrera i 5è el company Enric Forn amb les piles carregades a tope...8è en Jaju i 9è l’Isaac...quatre Eco’s entre els 9 primers!! Equipazo!!! Això si 1ers per equips!! I alimentant la 3era posició per equips  a la general, gràcies també a les femines pels seus bons resultats i a les diferents categories com M40, al que va guanyar el nostre David Verdaguer, juniors i demés, que fan possible aquestes bones posicions que estem obtenint per equips a lo llarg de l’any.

Ara ja només queda preparar amb ganes l’ultima  prova a Rajadell...al que ara si tinc una mica d’esperança pel podi final...això sí, ho haurem de donar tot...i no m’ho posaran gens fàcil els contrincants!