dijous, 20 d’octubre del 2011

CRÒNICA ANBASO FALS 2011


Em trobo a les 7 del mati amb el Tapi, a casa seva per carregar la meva bici. Tot carregat i apunt  anem cap al canaletes a les 7:15,  on trobem  al jero que també be i tot el grup de “ Pros  i les fèmines “  fem un Café tot junts i marxem cap a Fals. En arribar anem al control a firmar i ens preparem per  escalfament...

A les 9 del mati es fa uns minuts de silenci per el Ramón Cabañés, un dels fundadors i responsables de l'Anbaso, que va patir un greu accident pedalant fa dues setmanes i ara  és troba recuperant-se  favorablement de les seves lesions.

Acte seguit  es dona la sortida de la cursa!! Surto a un ritme elevat per intentar deixar la màxima gent enrere... que sinó desprès en els corriols hi ha gent que et fa tap! El peloton davanter s’escapa a un ritme elevat intento arribar  a la cua per no puc... així que baixo una mica el ritme ja que acaben de començar .

Van passant  els km,  la cursa és rapida!  em trobo a dos corredors que van al meu ritme més o menys... però passa que un dels dos en els corriols és un paquet! Total!! Així que en agafar la següent pista baixo dos pinyons i gas!! Faig un esforç per treure uns metres aquest dos corredors que ja passen a ser contrincants... segueixo el ritme una mica tocat! Sort en el següent  corriol ja els hi puc treure bastant més terreny!  Segueixo el ritme una mica més baix! Però sempre amb aquella cosa que no m’atrapin els que tinc al darrera! Ja fer fi!! arribo al final de la carrera tocadet  per el desgast físic que comporta per bé! Menjant l’ entrepà i bevent una mica de aquarius i coca cola... ja em trobo molt millor!

Ara en espera de la resta de companys, vaig comentant com ha anat  tot amb tothom del grup i seguidament amb la resta de membres de E.C.O.  que faltem per arribar!  Tot sembla que ha anat bé!  Algú amb petita averia mecànica però res que no deixi acabar l’anbaso! En finalitzar carregem les bici i au! Cap a casa a tenir un bon dinar i bon diumenge.