divendres, 16 de març del 2012

COPA CATALANA BANYOLES 2012

La meva primera crònica! Amb una mica de retard, però més val tard que mai!!

Tota la setmana amb mal de panxa i nervis pensant en que un any més comencem la temporada, després d'un hivern bastant fred i llarg, per fi arriba la Copa Catalana de Banyoles. Com cada any, suposo que és una sensació comuna entre els ciclistes, es fa una barreja de nervis, il·lusió, ganes de trobar-te amb els companys, saber com estaran, maleir-te els ossos a tu mateix a la primera volta pensant: “com pot ser que ja tornem a patir d'aquesta manera”, (però com ens arriba a agradar aquest patiment!!!), etc, etc, etc.

Així doncs, el divendres ens fèiem amb l'equipació nova, molt encertada i amb un disseny molt divertit.

La veritat, quedem tots com un pinzell, i aquí va la prova:

Amb ganes d'estrenar-la, vam marxar dissabte al matí cap a Banyoles l'Enric, la Marta, la Lídia, el David, la Meri i el Duc, i pel camí, ens vam trobar amb el Joan Rigol i la Sandra, i també amb el Xavi Bosch i la Ruth.

Un cop a Banyoles, vam anar a fer unes voltes al circuit, i el vam trobar molt polsegós, però divertit, tècnic, complet i perquè no dir-ho, també dur. Uns bons corriols de pujada després del quitrà, corriols de baixada ràpids i revirats plens de regates, baixadors i pujadors que van fer que disfrutéssim d'un bon circuit de btt.

Al migdia vam anar cap a la casa a dinar i a descansar. La casa, per cert, una passada!! Llàstima que no fes prou bo per poder aprofitar la piscina!!!!

A la tarda tocava recollida de dorsals, així ja ho tindríem tot a punt per l'endemà. Al grup s'hi van afegir el Màrius i el Joan Badia, que van arribar a la tarda, i també van anar a inspeccionar el circuit. Un altre cop a la casa, vam sopar pasta i gall d'indi i a dormir, que el diumenge s'havia de matinar!!!
A les 7h del matí toca el despertador, dutxa i esmorzar molt variat molt millor que el d'un hotel! Fruita, cereals, pa, llet, cafè, galetes, Nutella, etc. Tots apunt, marxem cap al circuit, i ja anem tard!! Quan arribem ja es veu molt ambient, moviment de bicis amunt i avall, acompanyants badant per les carpes/autocars dels equips (quin súper autocar els del Tomàs Bellès, una passada!), etc. Una mica d'escalfament i a punt per fer la foto d'equip!!

L'Isaac i el Jaju es van trobar amb nosaltres al matí, ells van venir el mateix dia. També hi havia l'Arantxa amb els seus fills.

Una estona abans de les 10h, ja estem tots a les corralines, i a les 10h en punt, es dóna el tret de sortida. Les primeres en fer-ho, les fèmines, amb moltes corredores d’elit a nivell estatal i també mundial. La sortida, molt ràpida i bastant agònica. El circuit i la gent animant, una passada. La cursa es va fer llarga, sobretot la quarta volta, on la pujada de quitrà es va fer eterna, i els corriols de pujada de la primera part, semblaven no acabar-se mai! Quan arribo, ja hi ha els elits col·locats a corralines, i ja ens fan parar abans de passar l'arc. Tot i el cansament, queda un bon gust de boca i moltes ganes de seguir pedalant!

En la resta de categories, tots van fer un bon paper, quedant classificats de les següents formes:

Fèmines elit:

- Blanca Vallés: 7a

Elit:
- Joan Rigol: 37è

Per últim, agrair els ànims i els avituallaments a les xatis, a la Marta i a la Lídia, que esperem que a la
propera cursa ja estiguin a les corralines!!! :))))

Fins aviat! Ens veiem a Sant Pere de Ribes!!!

Anònim ha dit...

Bona cursa a la nova fémina¡
Bon fixatge si señor¡
I ala demás participantes,soy un craks¡