dilluns, 19 de març del 2012

OPEN ST PERE RIBES

Dissabte al matí amb la típica inspecció del circuit ens desplacem uns quants ECO fins a St Pere de Ribes. La Meri, la Lídia i jo anem a fer la volta juntes i ja anem veient de que anirà la cursa de diumenge, una duatló! Ja coneixeu els meus dots de tècnica, hi afegim que fa dies que no plou, que esta tot sec i que el terreny era rocós, circuit revirat i molt tècnic, ho barregem tot i tenim a la Marta fent més trams a peu que sobre la bici! Però a aquestes alçades de la temporada i amb la bona sort que tinc, encara puc donar gràcies de poder tornar a entrenar! Així que la qüestió és anar a passar el matí i fer un bon entreno de qualitat. Al acabar de veure el circuit, una bona dutxa i les tres xatis, cap a una calçotada a Valls per celebrar els 30 anys de la Mar Franco! La millor dieta pre cursa! 

Diumenge a les 8:30 ja som al circuit per fer el primer dia d'inscripcions amb la típica cua per la desorganització dels super jutges de la fede! De veritat que no hi ha manera.... Ja comencen liant-la amb els dorsals, de tota la vida no s'han donat per ordre de classificació de la temporada anterior? Doncs fantàstic pq la Lídia que corre per primer cop a la seva vida al Open durà el 301!!! jo el 302 i la Meri que sí va fer 3a l'any passat el 303!!!! Però sorpresa, sorpresa, quan li toca que li donin el dorsal a la Judith Sanchez, li donen el 102 que és dorsal d'elit! Fantàstic....

A les 9:45 tots cap a correlines, i els àrbitres ja la tornen a liar amb les sortides, sort que ens guiem per l'experiència pq sinó ja teníem als júniors sense saber quant han de sortir! amb cadets i veterans que també ja la van tenir, una desgràcia vamos!Sobre les 10:10 i es dona la sortida, els elit que han de fer bucle i 4 voltes, nosaltres amb M30 i júniors, bucle i 3 voltes i la resta bucle i 2 voltes. La sorpresa va ser que el bucle ja tenia 7km! i cada volta 9, tenint en compte el tipus de circuit, resultat, un dels Open més llargs que s'han fet mai!

A la sortida ja em quedo ultimissa del grup, però penso que mica en mica, no cal donar la vida que total només haig de pensar en acabar i puntuar, per sort amb tanta gent al primer corriol ja estan tots parats i els atrapo fàcil, però vaja, poc em dura la bona vida, anem fent la Lídia i jo quan ja ens comencen a passar els cadets, i una mica més tard els veterans tots histèrics, de cafeïna fins el cul, pensant-se que son els reis del mambo! "Senyors que no és la Copa del Món! és un Open i a la seva edat haurien de pensar en passar-s'ho bé i no estar així d'histericiats!" Així que amb tant merder i tants crits, no em queda més remei que apartar-me del circuit i esperar que vagin passant tots, quan podia tornava a entrar i així anar passant fins que ja el grup es va anar estirant i vaig poder anar fent la meva volta tranquil·lament! Passem per meta i penso, ostia que em queden 3 voltes més, espero em doblin les primeres fèmines que sinó aquí em dona l'hora de dinar! La 1a volta es va de conya, puc anar fent al meu ritme d'entreno i m'han anat deixant el circuit net, i puc anar molta més estona sobre la bici. Quan em comencen a doblar els elit passen tant ràpid i tant sobrats que ni te n'adones, igual que els primers júniors o M30. Passo per meta i ja em diuen última volta, menys mal pq ja porto 1:45h per fer bucle i 1a volta, si n'haig de fer 2 més moro al intent! 

A la última volta ja només queden els elit fent voltes, així que es va de conya, llàstima que ja no em queden forces, estic kao i se m'acaba fent llarguíssima! Per fi a meta! Amb 2:28 segons el meu pulsòmetre, i per fer només 25km! Madre mia!!!! 

I la meva sorpresa és que la Meri ha guanyat!!! Si senyor! Ole tu! La Lídia també acabat 5a i jo 6a! Resulta que hi va haver un cúmul de desproposits a la categoria, pq la Mar plegava per males sensacions, seria la calçotada de dissabte? la Núria trencava cadena i la Judith patilla del canvi! Joder! Amb tan poques fèmines i la de coses que van passar! 

En resum, un matí dur, en un circuit impossible per mi, però amb un bon entreno que suma... ara queden dies per la propera, fins el 15 d'Abril, així que tinc dies per entrenar de valent!!!!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Marta!! Animssss!! mica en mica!! Femines en general molt be! les meves felicitacions!!!

PD: Jaumet